in

7 aspecte de retinut pentru organizarea unui eveniment corporate

Pentru un marketing de evenimente de succes, este important sa intelegem ce vrea compania sa transmita prin organizarea unui astfel de eveniment. Daca obiectivul este clar, echipa din spatele realizarii evenimentului este capabila sa comunice eficient mesajul invitatilor sai. Insa cat de dificil este sa faci acest lucru?

Iata 10 puncte de retinut atunci cand din organizarea unui eveniment vreti sa ramana esentialul: experienta pe care o sa o aiba invitatii.

Abordeaza evenimentul corporate ca instrument de comunicare la propriu si nu ca „complement” la o strategie de marketing deja existenta. Au disparut zilele in care marketingul de evenimente era vazut ca un plus la strategiile de publicitate traditionale. Un eveniment corporate este ocazia perfecta de a crea o experienta unica pentru oaspete, de a comunica un mesaj folosind cele 5 simturi. Prin urmare, evenimentul nu este un „complement bun” la o platforma de comunicare, evenimentul fiind el insusi o platforma de comunicare .

Stabileste o suma pentru eveniment din bugetul anual. Nu crea un eveniment cu excedente … sau resturi. Cunoscand in avans bugetul alocat pentru eveniment, se limiteaza pierderea de timp si aveti in acelasi timp posibilitatea de a lucra cu furnizori la nivel inalt.

Enunta obiectivul intr-o singura propozitie care ilustreaza mesajul pe care il ai de transmis. Prea multe obiective fac sa piara obiectivul principal. Este ora adevarului, unde totul trebuie redat ca la carte.  Cum sa organizezi un eveniment de succes care sa comunice mesajul transmis de companie? Propunand, din start, un obiectiv clar care poate fi rezumat intr-o propozitie simpla. Aceasta propozitie va deveni un fir comun, un curs de actiune. Acesta va actiona ca un balon in fata ideilor care ating mai mult forma decat substanta.

Ofera-le cadouri simbolice invitatilor tai.

Favorizeaza creativitatea „utila” care serveste mesajului tau. Un eveniment corporate are cu adevarat succes atunci cand oaspetii inteleg de ce sunt acolo. Mesajul evenimentului ar trebui sa ajunga la ei, sa ii hraneasca. Creativitatea „utila” este in slujba mesajului care trebuie comunicat si nu in slujba instrumentelor de comunicare puse la dispozitia noastra (tehnologii noi, realitate virtuala, interactivitate).

Aminteste-ti ca evenimentul este conceput pentru fiinte umane. Contributiile tehnologice nu ar trebui sa fie niciodata iritante pentru oaspeti. Noile instrumente de comunicare pot fi o sabie cu doua taisuri. Daca ajuta sa impartaseasca o evidenta, vor adauga stralucire evenimentului. Cu toate acestea, trebuie sa fim vigilenti. Intrarile tehnologice pot crea frictiuni intre conceptul nostru si oaspeti.

Alege-i pe cei de care ai nevoie in jur. In evenimente, furnizorii sunt jucatorii principali pentru o seara de succes. Evenimentele inseamna munca in echipa. Furnizori, designeri, artisti, bucatari, personal de serviciu … cand toata lumea lucreaza pentru acelasi obiectiv, cu flexibilitate si determinare, se pot realiza lucruri minunate. Unul dintre secretele succesului este sa lasi sa te inconjoare cei mai buni. Putem foarte putin fara colaboratori talentati.

Accepta faptul ca organizarea unui eveniment este sinonima cu evenimente si modificari neprevazute. Planificarea evenimentelor vizeaza gestionarea neasteptarii, detaliile, schimbarea. Nu este de mirare ca planificatorul de seara trebuie sa apeleze la planul sau X, Y sau Z. Nu este nevoie sa lupti impotriva acestei realitati. Este esential sa-ti dezvolti versatilitatea si sa inveti sa pastrezi o atitudine rece fata de accidentele neprevazute. Acest lucru va permite organizatorului sa ramana „prezent” si sa ofere fiecarui detaliu importanta pe care o merita, deoarece un eveniment reprezinta suma tuturor acestor detalii …

Scris de admin

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Piesele de schimb agricole: cat de importante sunt pentru cresterea productivitatii? Iata ce spun specialistii!

Tabla magnetică, tot mai întâlnită în casele românilor